.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بی‌هویت کردن خانواده‌ها، هدف فیس بوک

رئیس پلیس فتای گیلان گفت: شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیس‌بوک با جاذبه‌های کاذب و اغوا کننده قصد تغییر ذائقه و بی‌هویت کردن خانواده‌ها را دارند.
 به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ایرج محمدخانی پیش از ظهر امروز در جمع اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای گیلان این نشست را به منظور فرهنگ‌سازی، آموزش و ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های اجتماعی برای اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان عنوان کرد.

وی ارتقای سطح دانش و آگاهی‌های اجتماعی جامعه پیرامون آسیب‌ها، چالش‌ها و تهدیدات فضای مجازی را از محورهای اساسی برنامه‌های این پلیس در سال جاری ذکر کرد.

رئیس پلیس فتای گیلان، با تشریح جرایم سایبری و دسته‌بندی آن در فضای مجازی به‌ویژه در حوزه خانواده و ارائه شایع‌ترین جرایم رایانه‌ای به صورت اسلاید، شناخت چالش‌ها و تهدیدهای این فضا را بسیار مهم و تعیین کننده دانست.

وی تصریح کرد: شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیس‌بوک با جاذبه‌های کاذب و اغوا کننده و انتشار محتوای غیر اخلاقی ترویج فرهنگ ابتذال غرب، قصد تغییر ذائقه و بی‌هویت کردن خانواده‌ها را دارند.

به گفته محمدخانی، نباید مجذوب جذابیت‌های کاذب و اغوا کننده شبکه‌های اجتماعی به ویژه فیس‌بوک شد.

وی به وضعیت برخی از افراد که با نادیده گرفتن چارچوب اخلاقی و اشتراک‌گذاری هویت و تصاویر شخصی و خانوادگی خود در اینترنت، اشاره کرد و یادآور شد: این امر موجب سوء‌استفاده بزهکاران سایبری در فضای مجازی شده بود.

این مسئول، رعایت توصیه‌های پلیس فتا و توجه به نکات ایمنی را موجب پیشگیری از وقوع چنین مشکلات ناگوار دانست. /ف


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.052 seconds.